Massor av kalas...

Hejsan

Ja idag har vi haft kalas hela dagen. Vi har firat Luddes två års dag idag med släkten. Det blev riktigt lyckat tycker jag.
Det kändes inte som att vi blev särskillt stressade och vi hade tid att sitta ned och äta mat i lugn och ro. Vi hade gjort en buffé med mat och jag tror att de flesta gillade den, jag gjorde det i alla fall och så fick vi över så vi slipper laga mat i morgon det är plusset. Men till efterrätt blev det bara en kaka och två tårtor, lte besviken över det för jag hade tänkt baka så mycket gott men han inte och orkade inte. Tårtorna blev så där också ville ju ha dekorerat dem till typ en nyckelpiga och nått roligt för barn men det han jag inte. Tur att Ludde hade med sig en rolig till dagis. Jag tror att han var jätte nöjd i allafall och han fick bra paket. Lucas sitter fortfarande och leker med ett av dem någon last leksak som Ludde fick av Johan och sandra tror jag.

Vi var iväg en stund på eftermiddagen också och firade glenn som fyller 29år idag. Sedan gick vi en promenad och nu tar vi det lugnt, Ludde sover och Lucas ska lägga sig. Dagen har varit toppen och jag hoppas att det blir lika fint väder imorgon.

Jo vi var ju iväg och gjorde ultraljud i går på mammamia göteborg, vi fick reda på att det blir en pojke redje gången gillt. Lite besviken blev jag först men nu väntar vi med spänning på vår lille gosse. Tror att han ska heta Love Emanuel, vi får se. Undrar om han blir lik någon av de anda eller om det blir en tredje sort för Lucas och Ludvig är ju var sitt slag.

    
  Lite bilder från kalaset och mina älsklingar..Hoppas trean blir lika söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback