Sjukdag!

I dag har jag fått sjukskriva mig för att vara hemma och vila. Igår på jobbet fick jag vansinnigt ont irygg och mage och det ville inte ge med sig. Vid tre fick jag chans att gå hem tidigare trots att jag gärna gjort det mycket tidigare. Jag var på kontroll hos mamma på lunchen och hon sa att jag hade lågt blodtryck och lågt hb, så det gjorde juinte det hela bättre. När jag kom hem låg jag och vilade i flera timmar och hade ont så jag grät så Emanuel och jag åkte in till antenatalen på näl för kontroll och det visade sig att jag hade en uvi som troligen orsakar sammandragningar. Så idag är det vila som gäller. Tur att det inte var något värre i allafall. Hoppas bara att det ömma i magen går över snart för det ömmar fortfarande lite idag.

Jag tänkte passa på att lägga upp lite bilder från turkiet resan, det känns rätt så avlägset nu men. Det är så skönt att vara hemma tycker jag och nu så ser jag fram emot att planera för Ludvigs födelsedag nästa vecka och självklart ultraljudet som vi gör nästa vecka. Skall bli spännande....

 Lucas och Ludvig redo för avresa på Landvetter.
 Luddes första dop i poolen.
 Lucas vilar sig lite.
 Hela familjen i havet.
 Emanuel simmar med Ludvig.
 Jag och Luddis.
Emanuel med bägge bus pojkarna.
 Fika med kex på hotell rummet.
 Lucas badar i stora poolen.
 Väntar på bussen som skall köra oss till flygplatsen för hemresan.

JA då ligger nu lite bilder ute från vår resa till Turkiet, vill ni se flera får ni komma hem till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback