Bokat resa!!!

Ja idag fick jag äntligen tummen ur och bokade resa till stockholm, vi har ju lovat Lucas att gå till gröna lund och träffa tomten som vi gjorde förra året. Vi brukar alltid boka med coop men det gick inte denna gången för allt i stockholms innerstad var bokat för alla helger i december. Ossis så det blev lite dyrare men det är det förhoppningsvis värt. Vi vill bo i stan så man har chans att springa iväg en stunde själv och för att slippa tunnelbana mm. Vi ska bo på hotell scandic Norra Bansgatan eller nått sånt. Det blir nog bra och Lucas ser fram emot det. Vi ska till gröna lund och skansen är det tänkt och förhoppningsvis hinner jag shoppa lite också.

I går var jag i skolan som vanligt med Love men jag åkte hem efter halva dagen för att hinna handla innan vi skulle vara i skogen och ha grillkväll med dagis, korv, marsmallows och reflexjakt.. Kul men Ludde var lite mörkrädd.

Idag har jag tagit det lite lugnt och barnen var på dagis en stund sedan har vi sett på Natt i museet tillsammans, Emanuel har arbetar över som vanligt. Jag gillar det inte men vad ska man göra det är bättre än att inte ha något arbete alls.

Till helgen är det alla helgona och vi har pyntat huset med spindlar och spindelnät och pumpor. I morgon skall jag göra fladdermöss. Vi ska på barnaskerad hos Gabriel på lördag och på söndag skall vi till klas och Eva. Hoppas hinna med en fika för familjen också, jag vill göra lite amerikansk mat typ, pumpa och cheesecake mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback