Grattis Olle!!

Idag fyller min lillebror Olle år och vi har precis kommit hem efter ett litet kalas
med god tårta. Mums.... Han fick några fina t-shirts av oss och han var nöjd med det. Per som fyllde förra veckan fick också det men de fick jag byta två gånger innan han idag blev nöjd tack och lov..

Jag har idag haft farmakologi tenta som gick så där, jag har verkligen ingen aning om ifall jag klarat mig eller inte. Den var svårt och alla gjorde inte ens klart den, men jag skrev på alla frågor och har jag tolkat dem rätt så kan jag ha lyckats skrapa ihop till godkänd med nöd och näppe. Hoppas, hoppas...

Love har haft barnvakt idag på förmiddagen av morfar som sedan mötte mig på skolan i trollhättan vid lunch för avlämning, det hade gått bra som tur var. Men nu ligger barnen och jag är helt slut, ska snart knyta mig men se lite på tv.n innan.  Godnatt..



Så lite regniga bilder och bilder från kalaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback