Namnsdagar!!

Ja idag har både Ludvig och Love namnsdag, men vi firar bara med vanligt fredagsmys. Godis, dricka och Lucas har hyrt film.

Idag har det varit skolkort på dagis och eftersom pojkarna i vanliga fall är hemma på fredagar var det bara att gå upp i samlad trupp. Fröknarna sa att deras separata skolkort blev fina men när vi skulle ta syskon kort med Love gick det inte helt bra, Ludde var inte på humör så de bilderna blev ingen hit får se om någon är värd att köpa. Sen tänkte jag att då tar vi syskon kort med bara Lucas och Ludvig och de ville inte alls och jag blev mer arg och till slut så gick jag ut och skickade in fröken i stället. Då fick vi ett hyfsat kort. Typiskt.. JAg tänker nog att detta var sista gången jag var med.. Bättre att fröknaran fixar det själva. Nu får jag vänta en vecka innan jag kan se dem på nätet. Syskon kort får jag ta senare på torp i stället.

Jag försöker plugga och plugga men min koncentration här hemma är i botten, jag får nog gå ned till mormor och morfar i helgen istället en stund. Hemskt att ha en tenta när man känner att man inte hinner med att plugga tillräckligt.

NAMNSDAGSBARNEN



Hejdå för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback