Nordens Ark igen...

Ja då har vi åter igen varit en tur till Nordens Ark och fastän det har duggat litegrann är det en härlig promenad att gå i vilket väder som. Vi fick se rätt många djur idag också, Pudu låg i sitt hus och Tiger åt precis vid gallret och Lodjuret och dennes lilla unge låg precis på klippkanten och kikade ut.
Love sov i vagnen ända till slutet av promenaden och barnen sprang på hela varvet runt. Så en jätte härlig höstdag, synd bara att det var en bilolycka på vägen dit så vi fick stå stilla en stund. Hoppas att föraren klarade sig. Det är en rejäl sväng där vid vattnet på väg till Nordens Ark.

Idag är Love 2 månader gammal och det är roligt när han börjar vara mer vaken och kommunicera med mig, jag vägde han i torsdags och då var det 4485 gram tror jag. Så nu börjar han växa till sig. Det ärf antastiskt vad man kan tycka en sådan liten är söt.

Alla barnen är ren badade nu och Love sover brevid mig, Lucas och Ludvig skall få kvällsmat och sen är det dags för sängen. I morgon får jag försöka plugga lite och så är barnen hemma men förhoppningsvis får vi en lugn dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback