Tandläkaren..

Ja idag har jag varit med Lucas hos tandläkaren och han var jätte duktig, först trodde jag att han inte skulle vilja öppna munnen men inga problem alls och han gjorde precis som de sa och fina tänder hade han också, men en tand längre in i munnen kanske han skulle behöva tandställning till senare. Han fick välja en glittrig sköldpadda för att han var så duktig. Sedan gick vi till Helene på Lyckes och lämnade  in Loves doppresent för gravering och köpte ett par döskalle örhängen till Lucas, det var de enda pojkiga de hade. Lucas passade på att fjäska för farmor också för påvägen dit såg han blomaffären och då var vi tvugna att köpa en ros till farmor för det var hennes överraskningsdag sa han. Den skulle vara likadan som mamma har på bordet, för jag fick nämligen rosor av min Emanuel i veckan. Det gjorde mig jätte glad...

I tisdags var jag i skolan med Love som vanlig och fick då tillbaka min farmakologi tenta och gissa vem som fick nästan alla rätt.. Jo jag naturligtvis med lite hjälp av ett under för det trodde jag verkligen inte, jag började nästan gråta när jag fick den så glad blev jag. Synd bara att det är fler kvar.

I morgon skall vi åka till Uddevalla och doktorn med Ludvig, ska kolla hans blåsljud. Han hade tre små hål sist gång och jag hoppas att de har växt igen nu.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback