Fjälla

Idag har vi varit och grillat i fjälla med Hanna, Glenn, Farmor, Farfar, Johan, Ella, Joel och sedan kom Sandra och Glenns mamma och systerdotter. Vi har haft det jätte trevligt och det har varit en riktigt fin dag med varmt väder.
Barnen har sprungit runt och lekt i skogen.


  

Love är idag 3 veckor gammal och han växer fint och är fortfarande lugn och snäll. I morgon ska vi till BVC och väga honom och det ska bli spännande eftersom han inte gick upp innan. Men jag tror att han har tagit igen det nu och jag tror att han kommer att ha gått upp mycket. Igår var vi och fikade hos mormor och morfar och då skrattade Love för första gången. Lite tidig men jag och mormor lekte med honom tittut och sådant och han tittade på mig och skrattade.

Lucas har sovit över hos farmor och farfar från fredag till lördag och det var bra, jag tror han behövde få lite egentid och bli omhändertagen vilket han blev. Farmor och han hade gått till parken och köpt present i leksaksaffären och farfar och han hade sett på film ihop.

I fredags bakade jag tårta som Emanuel hade med på jobbet, så här blev den.

Jag är nöjd och den gick tydligen att äta också.

Nej nu ska jag äta lite kvällsmat och snart ska Ludde läggas ja inte riktigt än men snart. Lucas är hos grannbarnen och leker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback