Härliga måndag..

JA eller inte. Jag hade gärna haft helg lite till. Nu ligger í allafall Love ute i vagnen och sover vilket han har gjort sedan ca 10.00 härligt.. Ludvig sover också middag en stund vilket är ännu skönare och Lucas sitter stilla och tyst i soffan och ser på barnprogram. Jag själv sitter här och tar en paus mellan pluggandet. Usch jag blir nästan mörkrädd över att tänka på att jag har tenta igen nästa vecka. Hoppas bara att jag hinner plugga tillräckligt innan.
Jag har glömt lägga ut och visa fotograf korten på oss som vi tog på gravid magen så här kommer några. Är nöjd men hade velat ha fler med barnen.
   
 


Tagna i göteborg hos popfoto. Barna var inte helt sammarbetsvilliga så det blev inte helt som jag tänkt och mindre bilder är jag ville.

Nu ska jag åter till pluggandet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vikla härliga bilder!!!

2009-09-28 @ 15:43:33
URL: http://lillskorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback