Yippie yippie!!!

 Jepp jag skickade in min tenta i sista stunden i förrgår och har nu fått svar att den är godkänd. Jag var nervös och är nu över lycklig... Nu har jag bara förskrivningsrätten kvar fram till jul och sedan är jag distriktssköterska om jag hinner färdigt med min uppsats i tid. Det känns sjukt, men jag kommer vara så stolt över mig själv då. Detta programmet har varit mer krävande än att läsa till sjuksköterska.

Igår var Love och jag i skolan hela dagen och det gick jätte bra som tur var så jag tror inte att det kommer vara några problem att ha honom med. Han var tyst och lugn hela dagen. Men det har de alla varit när jag haft med dem i skolan.

I går badade vi Love på riktigt för första gången, det har dröjt eftersom jag ville få det filmat. Men igår fick han bada för fullt och han såg ut att njuta. Lucas tvättade så klart.

Nu ska jag städa lite innan barnen ska hämtas på dagis.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback