Årets första Nordens ark!

Igår äntligen kom vi iväg till Nordens ark och fick köpt nytt årskort, det var så härligt att få komma dit igen för det var så länge sen. Lucas sa redan på morgonen innan han visste att vi skulle dit att idag vill jag till Nordens ark och det var så roligt att höra. Det var inte så varmt men soligt och härligt och vi fick se de mesta djuren. Alla söta lammungar och en liten kalv. Vilken härlig dag.







Lucas och Ludvig fick hjälp att testa på att tova ull och de gjorde var sin fin liten orm :)

Annars går jag och funderar på detta jobbet jag blivit erbjuden och det lutar väl åt att jag kommer att ta det, även om det känns hemskt att inte få vara hemma med Love och ha sommaren ledig. Det är verkligen svårt tycker jag och samtidigt håller jag på att sluta amma så jag är väl extra känslosam och tycker bara att det känns pest nu. Men det är många fördelar med jobbet också.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Så mysiga och fina bilder =)

2010-04-20 @ 20:45:23
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback