Fira gamla mormor.

Efter att jag hämtade Lucas på kalaset så tog vi en sväng förbi min mormor och gratulerade henne som fyllde år i veckan, nu är min lilla mormor 94 år gammal. Hon fick lite godis och en plockad bukett blommor, jag tror att hon tyckte det var mysigt med lite besök av barnbarns barnen fast än hon inte känner igen dem. Lucas och Ludvig gav henne var sin kram också.



Så jag glömde berätta förut att Love har i natt sovit sin första hela natt i sin egen spjälsäng, han vaknade bara till kort en gång och sedan fick han välling vid kl 6.00 och somnade om i vår säng. Skönt att det inte är några problem med det men jag sov så dåligt utan honom brevid mig, jag vaknade flera gånger och kunde inte somna om. Det är väl en vanesak men det är så mysigt att ha honom nära men om han sover bättre i egen säng, så får han göra det för hans skull. Men han är ju så liten....

Jag hittade en av Lucas gamla mössor när jag städa i gamla kläder, den passade jätte bra på Loves lilla huvud. Gammal morfars mössa typ :) Passar bra nu i vår och roligt att ha något inte alla andra har eftersom den är köpt för fem år sedan.

Så söta kan mamma och lilla Love vara tillsammans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback