Grattis mamma 62år

Idag har vi varit och handlat på torp inför påsken, ska bjuda mamma och pappa på middag imorgon!! Ska bli kul, jag har stått och grejat i köket nu och förberett. Gjort efterrätts cupcakes och parmesan korgar som ska bli förrätt. JAg har dukat och Lucas och Ludvig har dekorerat påskriset, jag har satt in lite nya blommor som jag köpt idag i fönstrena och ska sätta ut några i krukor imorgon så det blir fint där med. Lucas har dekorerat ett litet bord till han och Ludde, har tagit ett kort som jag lägger ut nu. Det är jätte gulligt!

Annars så har min kära mor fyllt år idag och vi har firat henne med tårta och paket, hon fick en musmatta till jobbet av oss som hon har önskat sig med kort på barnen. Så det har jag äntligen lyckats ordna till henne. Och så fick hon en vårig blombukett och tårta så klart. Tror att hon blev nöjd.

Imorgon så ska Lucas och Ludvig få gå påskgubbar och sedan ska vi på påsklunch hos svärmor och svärfar, sedan på eftermiddag kommer mamma och pappa hit. Så jag tror att det blir en bra dag :)







Så nu tänker jag gå till kojs, är helt slut och imorgon blir det fullt upp... Fick köpt ett par löpar skor idag också så nu finns inga ursäkter längre, jag ska bli smal!!! Eller mindre i allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback