Pappa 63år idag!


Ja idag fyller min pappa 63år och vi firade honom igår. Av oss fick han en tröja och en ljudbok och han blev glad. Jag har varit nere med barnen en snabbis idag också och ätit upp det sista av tårtan eftersom min farmor har varit hemma på besök. Hon blev glad för att hon fick träffa alla barnen. Lägger ut ett kort på henne och Love bus.

Annars håller jag på att baka nu, har lite saker jag måste använda upp innan de går ut och så är det bra att fylla frysen nu när det fina vårvädret kommer. I fall man ska ta sig ut på utflykter.





I söndags var vi hos kompisar och då lekte alla barnen jätte bra tillsammans ute och de hade en liten bil som de kunde köra omkring med på gården ute. Ludvig ville också testa sedan och han ville inte lyssna på instruktioner utan tryckte bara på gasen och for rätt in i en sittbänk så huven flög av. Men bilen klarade sig som tur var.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback