Tävling!

Jag är med och tävlar om ett namn halsband på http://agnestavlingsblogg.blogspot.com/ gör det du med.
Detta vill jag vinna!

Annars är Lucas just nu på kalas hos Gabriel som fyller fem år, de skulle inte vara så många så de får nog jätte kul tillsammans. Sen skulle de äta korv och glass.

Igår var jag och handlade på torp och kikade på sittvagnar, våran vagn är väldigt liten och inte så jätte praktiskt som sittvagn så därför skall jag köpa en rejäl sittvagn till Lovis. Funderar på en som kostade lite mer men som hade många bra funktioner jag gillade. En teutonia i röd färg tror jag. Den fick bäst i test i råd & rön tidningen om man gillar sånt :)
Så ser den ut!

Imorgon blir det kalas för Emanuels storebror Johan tror jag, annars ser det ut att bli en härlig helg med fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback