Vår känslor!

Ja idag får jag faktiskt härliga vår känslor även om solen inte skiner hela tiden men den tittar i allafall fram då och då. Det är härligt väder och jag ska definitivt ta vagnen och gå och hämta pojkarna på dagis idag. Har precis kommit hem från babycafé med Love och det var trevligt som vanligt och jag fick gjort en intervju också så jag har varit riktigt duktig idag. Sedan så ska jag baka är det tänkt, mamma ska få någon fin tårta morgon när hon fyller år. Har inte bestämt vad för någon än men det lär jag väl komma på snart.... Fin ska den bli i allafall har jag bestämt. Pappa fyller sedan på tisdag tror jag det är och jag köpte present till honom igår så nu är det ännu en sak jag kan boka av från listan med att göra saker inför påsk.

Tror att jag är sugen på att bjuda familjen på mat på söndag så att jag får saker att göra :) Jag har ju inte tillräckligt att göra menar jag... Det hade väl varit hemskt om jag faktiskt fick tid att vila litegrann.

Igår hade de påsk fest på dagis och mina pojkar blev fina påsk gubbar. Tyvärr hade jag ingen hatt till dem med det köpte jag igår senare så dom kan ha i helgen. Eftersom vi inte har köpt godis på länge så sa fröknarna att det verkade som dom hade abstinens för när de tog fram påsk godiset så blev dom helt galna och tryckte i sig godiset i rekordfart. De som annars brukar vara så lugna och tålmodiga sa dom :) Men de ska allt få ett påskägg här hemma med så det är ingen fara. Allt godis ska vi inte ta bort från dom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback