Nytt Mc-ställ :)

Idag tog Emanuel och jag samt Love en tur till Nordby köpcenter utanför Strömstad och köpte oss varsitt nytt Mc-ställ. Vi har båda varsitt sedan innan men jag var inte helt nöjd med mitt och Emanuel ville ha ett svalare. Det blev därför ett jeans ställ, det är ett riktigt godkänt ställ med alla skydd inbyggda men det är i jeans tyg och har en luva. Det ser jätte fräckt ut tycker jag och det var hemsk bekvämt. Egentligen hade jag tänkt köpt ett i skinn men det vägde ju helt otroligt mycket och var väldigt stelt och hårt, det behöver man ju sitta in innan det blir bekvämt. Så tyvärr skinnstället får vänta ett tag till, i allafall tills jag lyckats få mitt mc-kort.

Annars har jag sytt litegrann i helgen, en tröja till Ludde och en T-shirt till Lucas och en liten klänning och tröja till en kompis barn. Här kommer bilderna.



Ludvigs härliga blonda lockar åkte av idag igen, snyft... Nej men de ska få växa ut igen fast han har så tjockt hår och det är ett riktigt burr så det är svårt att få rent hårbotten på honom ordentligt, och han började få tillbaka lite skorv. Så jag var tvungen att ta av dem tillfälligt så att jag fick smörj in och gjort iordning hans hårbotten ordentligt. Annars så behövde han allt bli lite kortare igen också, men jag tycker att det är jobbigt att ta av lockarna på honom.
Här kommer ett före kort från igår kväll och ett efter från ikväll :)
 Denna tröja har jag sytt i två exemplar :)

Så nyklippt och nybadad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback