Skoldag :)

Jag känner mig alldeles upprymd, jag har haft min första skoldag på barnmorskeprogrammet idag. Det kändes verkligen toppen bra och vi var en liten klass på 11 personer men tanken är väl att vi ska bli minst 20 stycken. Pendlingen till Borås tog ca 2 timmar men vägen dit var ju jätte bra och det kändes faktiskt inte särskillt jobbigt, men i morgon tänkte jag nog sova över och testa hur det skulle vara. Vi fick tom hembakat av våra lärare och de kändes jätte bra fast det är klart jag har ju inte fått tillbaka någon rättad tenta än, då kanske jag ändrar uppfattning. Vi kändes som ett bra gäng i allafall och alla var nog lika upprymda och förväntansfulla. Ska bli så kul om det kommer att fungera för mig att gå hela utbildningen. Allting känns än så länge väldigt roligt och intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback