What to do???

Jag fundera och funderar och funderar lite till.... Jag har alltid haft som mål att bli barnmorska och sökt flera gånger och nu äntligen kommit in. Skolan är i Borås och skall vara på distans men det är mycket tid i skolan och långt att pendla... What to do.

Jag kommer ju få arbeta vid sidan om också för att försörja mig så det kommer bli mycket och tungt. Men jag vill ju så gärna. Vi får se hur det blir, ska ta kontakt med skolan först och sedan se om jag får ledigt på jobbet nm.m.m.m.m.m.m.m.m.

Emanuel verkar vara på min sida i allafall, han vill att jag ska få chansen :)

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Spännande att du kommit in! Grattis till det. Skönt att Emanuel är med dig!

2010-08-11 @ 22:10:50
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback