Blogga...

Jag har kikat runt lite på andras bloggar och inser att jag skriver varken särskillt mycket eller särskillt ingående, kanske skulle försöka ändra på detta. Jag gillar ju att skriva och skulle kunna skriva långa inlägg här men jag är lite försiktig när det kommer till internet. Har liksom lärt mig att man skall vara lite försiktig med vad man lägger ut och så. Men jag kan ju ändå skriva lite mer i fortsättningen.

Idag har jag varit en sväng på torp och handlat främst mat men lite pyssel grejer också. Jag älskar verkligen att pyssla men det är så fasligt svårt att hinna med att göra det, det är så mycket som skall tas fram och sedan skall man komma igång och sen måste allt bort innan barnen kommer hem. Men jag ska försöka komma igång igen, jag har verkligen massa projekt liggandes som jag vill få klara. FRamför allt är det några ängla dockor jag vill göra klart och så påbörja scrapbooking album till barnen. Vill verkligen att de ska få var sitt riktigt fint album för framtiden. Ingen kan ju säga annat än att jag tar mycket kort... Fina också...:) TYcker jag i allafall.

Imorgon har jag bokat tid till frisören för både mig och Lucas, skall bli spännande att se vad det blir. Jag försöker spara ut mitt hår så för min del blir det nog bara lite toppning. Lucas har jag planer på att han skall få tuppkam men vi får väl se vad det blir. Han har länge sagt att han vill klippa sig hos frisör men han har inte vågat, så jag bokade tid till honom eftersom jag själv behövde en. Jag tror inte att det är något problem att få honom att sitta still. Det hade nog varit värre med Ludde, men honom vill jag att han ska få längre hår så det blir lite lockigt igen.

Imorgon ska vi ta en tur till simhallen igen också, ska bli härligt att se deras glada miner i badet. Det förgyller verkligen ens dag när man ser sina barn ha så roligt och skratta.

Nä nu får jag sluta, ska äta lite kvällsmat och se CSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback