Kakfest!

Idag har mina mostrar och mormor varit på besök här hemma och fikat litegrann. Både Klas och jag har fyllt år så det var dags för dem att få lite fika av oss. Klas var ju inte hemma över hans födelsedag så han har vi inte firat innan heller. Jag gjorde ingen tårta idag utan en del kakaor i stället, tårta är jag rätt trött på nu efter alla kalas under december månad. Emanuel, Klas, Hanna och Jag, och det är förutom jul och nyår så jag är trött på firande... JAg måste vila upp mig nu för Lucas fyller ju fem år 8 februari och då är det dags för barnkalas istället. Undrar vad han vill ha för tårta i år. Tidigare år har jag gjort kanin, orm, slott, drake, sköldpadda, tåg m.m. så det blir spännande att se vad jag måste få ihop denna gången. Han är inte trött på firande för han längtar..




Så här är lite fina bilder från kalaset...

Nu ska vi nog snart gå ut och åka lite snowracer med barnen, de behöver ju luftas lite och bränna lite energi..

Jag ska försöka knåpa färdigt på grupparbetet idag.


Kommentarer
Postat av: Sigbritt

Tack för de goda kakorna.Jag var mätt länge. Korten var ovanligt bra.

God natt och sov gott.I morgon börjar jobbet igen.

Kram till er alla!

2010-01-06 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback