Loves 6 månaders kort!

Nu har jag fått hämtat korten på Love som är tagna p Lasses foto i lysekil. Jag är nöjd men jag fick betala mycket för att jag valde så många bilder. Jag lägger ut några här och så lägger jag även ut några gamla från Lucas och Ludvig tagna av samma fotograf så att ni kan jämföra hur de såg ut vid samma ålder, fast Lucas kort är tagna vid 3månader och 6månader, Luddes och Loves bara vid 6månader.

Annars så har jag varit på babycafé idag och det tycker jag är mysigt, vi har lite baby rytmik då vilket är mycket trevligt och jag tror att de flesta barnen gillar det och så somnar dom så gott efteråt. Jag passade också på att äta lite kina mat men Emanuel när han hade lunch från jobbet, det händer ju aldrig annars.

Inscanningen blev väldigt dålig, men de syns ju i allafall... Först kommer Love självklart.





Sen är det Ludvigs tur.



Och Lucas vid tre månader...


och Lucas vid 6 månader... Märk skillnaden på hår jämfört med ovanstående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback