Bilskyddet!

Ja nu är det gamla hyrda bilskyddet tillbaka lämnat på NÄL, känns nästan lite sorgligt eftersom han är för stor för det eller nästan för stor i allafall. Det hör ju liksom till starten av det nya livet med en bebis att gå till personalbutiken och hämta bilskyddet. Men men det är härligt att Love växer och blir större också.

jag bestämde mig äntligen för en sittvagn till slut och det blev en emmaljunga scooter svart med små vita ränder. Det är kanske inte färgen jag skulle valt om alla fanns tillgängliga men den är användbar i allafall. Jag valde den dels för att priset var bra och dels för att den känns "ombonad" och de andra gjorde inte riktigt det. Synd bara att Love inte är riktad mot mig, men det var fler föräldrar än jag som hade sittvagnar, och den var väldigt behändig.
Bild på Emmaljunga scooter

Jag har funnit en tredje tand på Love tror jag, där uppe som kom i natt. Han var inte så villig att låta mig känna efter men jag tror det var en där i allafall :) Nu går det framåt., annars har han börjat sova lite på mage. Han snurrar ju runt i sängen själv så det blir att han soover som han själv vill, och jag sover också bäst på magen.

Vi har haft fredags mys här hemma idag med chips och popcorm och Alvin och gänget2, Lucas sa att det här var ju bättre än jag trott. Det är skönt att höra.

Imorgon skall vi på bröllop och Lucas och luvdig ska sova över hos farmor och farfar, detta ser de fram emot mycket.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Vi ska lämna babyskyddet till veckan...

2010-05-22 @ 20:22:19
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback