Grattis Emanuel!!

Grattis grattis till min käre make som idag har klarat uppkörningen till Mc-kortet!! Nu har du ditt körkort :)

Idag har jag arbetat och sedan vari på föräldragrupp hos Jenny och hennes lille Elliott. Alltid lika skönt att få träffa andra och bara mysa och fika litegrann. Det är tur att jag har haft möjlighet att pricka in träffarna rätt så bra även fast jag jobbat, hoppas att jag kan det i framtiden också :) Det är viktigt att träffa andra i samma situation som en själv tror jag och prata om saker.

Imorgon blir det promenad med barnvagnsligan, jag får väl ta med mig alla barnen tror jag men det går säkert bra. Det hade jag ju förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback