Grattis Ludvig 3år.

Min lilla pojke fyller tre år idag, otroligt vad fort tiden går. Han börjar bli så stor min lilla älskling. Vi firade honom lite i morse med bricka på sängen och ett litet paket, sedan blev han firad på dagis med den fina krokodiltårtan och så åt vi bullar och öppnade paket hemma på eftermiddagen sedan. På lördag blir det först barnkalas och sedan släktkalas så han kommer att bli rejält firad, han var så nöjd idag när han fick vara i centrum framför Lucas. Han öppnade så glatt sina paket och var så nöjd, han fick av oss ett pippihus med möbler till och några bilar och en traktorbok.

Annars har jag jobbat idag och så har vi haft storstäd på dagis, men det var rätt roligt att träffa föräldrarna och fika ihop. Jag har också lyckats byta bild här på bloggen vilket inte var det enklaste, men tack supporten för snabbt svar :)

Imorgon blir det jobb igen och sedanföräldragrupp på eftermiddagen :) Alltid lika kul.




Så fina kort på min lilla älskling, märk att hans lilla stortå sticker ur strumpan :)
Dags att köpa nya kanske....

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Grattis till Ludvig!

Kul med massa firande =)



hur fixade du med bilden? Min syster har "blogg.se" och får inte till det...

2010-05-25 @ 20:53:58
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback