Grillning i regn.

Idag har vi haft Eva och Klas här på grillning trots att vädret inte var så lyckat, men det var uppehåll under tiden Emanuel var ute i allafall. Annars så har jag sytt lite idag och vi har varit och tittat på barnvagnar. JAg hade ju bestämt mig för en Timmy Teutonia siuttvagn men jag kom på att den är ju åt fel håll, jag vill ju ha Love emot mig än så länge. Men ska man ha en rätt vänd så går priserna upp mycket och det är ju inte kul. Jag vet inte hur jag ska göra för jag tycker att det skulle vara skönt och bekvämt med en riktig sittvagn, den vi har fungerar ju än så länge som tur är men den är lite bökig att ställa om till sittvagn. JAg har tittat på begagnat också men det finns bara en vagn här i kommunen och resten är typ i göteborg och det känns långt att köra.

Emanuel var på svensexa igår och då passade jag på att ta barnen till simhallen själv, det var inga större problem och vi träffade kusinerna Joel och Ella där. Sedan åkte vi till farmor och farfar och fick tacos, gott :) Sedan hjälpte Becca mig att sy en pytteliten bebis body, det var lite fippligt med så små delar.

Jag är tyvätt lite förkyld nu också igen... Jag fattar inte varför jag alltid lyckas bli sjuk nuförtiden. Jag har inte tid att vara dålig och jag vill inte smitta barnen. Stackars mig....

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo

Krya på dig!

2010-05-16 @ 16:43:45
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback