Kalas för Joel 3år.

Nyss hemkommen från barnens kusin Joel som vi har firat på hans tre års kalas, fast tre fyller han inte förrän den 12:e egentligen, vi tjuvstartade litegrann. Av oss fick han en skottkärra till att ha ute och en film :) Fast Ludde försökte ta den innan vi åkte hemmifrån men vi fick stoppat honom. Han har ju redan en egen på utsidan som han kör jord i. Kalas gick i biltema för det gillar Joel och Lucas var så nöjd för han fick massa plock med sig hem och godis förståss. Jag som hade sagt att godis får ni inte förrän Ludvig ska ha kalas, så det var jätte glada för att Sandra ordna fiskedamm när mamma säger nej.

Annars så har jag städat dagis idag på förmiddagen och Emanuel och Ludvig är uppe och tar golven nu. Vi har grillat korv idag också för att det är så behändigt men nästa vecka får vi grilla riktiga grillspett istället för jag är inget korv människa egentligen.




Så lite kort på födelsedagsbarnet och märk att tom tårtan har bilar på sig :)

Love fick gunga för första gången igår och han tyckte om det men jag fick inga lycko tjut, här kommer ett kort från det.

Min lilla sötnos :) Han har fått dagisplats också för hösten nu, på ängens förskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback