Ludvigs kalas!

Nu har vi avslutat två kalas för Ludvig. Först vid 11.00 hade vi barnkalas med pirattema vilket var jätte kul men även väldigt utmattande. Det är ju lite stressande att ha massa barn springandes runt fötterna och så ska man ha uppsikt över alla och engagera dem. Vi hade skattjakt och fiskedamm vilket var väldigt kul men mer än så hade jag inte ork till. Skattjakten brukar vara det som alla tycker är roligast och jag har en skattkarta som jag målat sedan tidigare kalas som vi återanvänder. Till och med Emanuel var lite lite pirataktig med ärr på kinden. Jag hade faktiskt också bemödat mig med piratklädsel, det gäller att ha barnasinnet kvar :) '

Sedan vi 15.00 hade vi kalas för familjen och Ludde älskade sina paket, av farmor och farfar fick han en dammsugare som han springer runt med nu och en traktor, av mormor och morfar fick han en grävskopebok och kläder och lite kvastar och räfsor  och spadar till trädgården. Detta kommer också bli en stor hit imorgon när han får gå ut och leka med dem. På barnkalaset fick han massor av bilar som han fullkomligt älskar, så han har fått allt han ville ha och är så nöjd och glad.







 Barnasinne :)




Kommentarer
Postat av: Tova

Vilka härliga bilder! Ser ut som om barnen haft riktigt skoj :)



kramar

2010-06-04 @ 09:56:15
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback