Nordens ark och bakning!

Vi har nyss kommit hem från Nordens arl där vi har tillbringat förmiddagen men våran lilla familj. JAg tycker mycket om att gå runt där och som tur är gillar barnen att åka dit också. Emanuel fick ju MC-kort härom dagen så han passade på att ta Mc:n dit. Tyvärr så började det småregna på vägen hem men det är väl bra för honom att testa att köra i regn också. Vi fick fina bilder på några av djuren och vi fick se många och på nära håll. En av vargarna sprang runt med en liten bebis i munnen, det tog ett tag innan vi såg att det var en bebis och inte en matbit. Trodde först att det var en död kanin. 
 Pandan
 Pudu
 Snöget
 Vildhäst tror jag
 Ren
 Tiger
 Apor :)



Det lönar sig tydligen att blogga, idag fick jag en present hemskickad på posten för att jag hade en blogg. JAg fick dessa örhängena från Indiska.


Igår var vi ju i parken med barnvagnsmaffian och här kommer några bilder därifrån som jag lovade :)
 Lydia och Love
 Ludde med fler
 Love och Theo




Så imorgon är det ju dags för Ludvigs kalas, först på morgonen barnkalas och sedan har vi släktkalas efteråt. Så det är bara för mig att sätta igång och börja baka tårtor, kakor, muffins m.m. Sedan måste jag ju bestämma vad jag ska ha på tårtan också, funderar på en drake men vi får se vad det blir. Egentligen hade jag lovat honom Molly Mus så vi får väl se om han fortfarande vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback