Tårtan är klar!

Jepp nu äntligen är tårtan i hopknåpad som Ludde ska ha med sig till dagis imorgon. Skönt... Jag tycker den blev helt okej faktiskt även om det kanske inte var första alternativet för Luddis med en krokodil. Men han är nöjd som tur är. Får se imorgon om den smakar bra också, det är banan och chokladtårta och det har jag aldrig gjort innan.
Så här blev den ;)



Emanuel är nyss hemkommen från en Mc lektion i Uddevalla och så rolig han var, han fick med ett presentkort på en prov lektion till mig eftersom han sa att det egentligen var jag som skulle ha tagit Mc-kortet först :) Vi får väl se när jag kan köra den lektionen.

Imorgon ska jag jobba så vi får se hur firandet till Ludde blir, det får nog bli lite på morgonen och lite när vi kommer hem. Det är storstäd på dagis imorgon också, får se om vi hinner det eller om jag får ta det i efterhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback