Nordens Ark.

Äntligen har vi varit en tur på Nordens Ark, det var så länge sedan eftersom vi brukade gå nästan varje vecka innan. Det har bara inte blivit av det senaste men idag tog jag med mig mormor & morfar och barnen en sväng medans Emanuel grejade här hemma. Vi fick en jätte skön promenad även om det var väldigt kallt. Det var minus grader när vi åkte hem vid fyra tiden. Men barnen var glada, jag var nöjd och vi fick se massa djur. Leoparderna och tigrarna alla låg precis nere vid stängslen så det var jätte roligt.

Imorgon börjar praktiken fast jag ska bara ha introduktion då, så det blir ingen förlossning förrän tisdag tyvärr, och jag som bara vill få komma ut så att jag kan lugna ner mig lite sedan. Det är ju så mycket förväntningar och spänning nu som måste ut.  Men jag ser verkligen fram emot detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback