Snöyra på advent :)

Ja det är verkligen snöyra här hemma, det snöar för fullt nu och det blir vitare och vitare. Ändå är det inte så mycket snö här hemma som om man jämför med vid NÄL där jag praktiserar. Igår kväll när jag körde hem så var det som att köra i en snövägg hela vägen hem. Det var jätte jobbigt, tunnlarna i Uddevalla kom som en befrielse för då slapp man snöflimmret i ögonan för ett par sekunder. Men jag klagar inte, jag gillar snön och det gör barnen också. Det var länge sen vi hade en vit advent tror jag...

Här är lite kort på barnen igår :)




Jobbade kväll igår på förlossningen och det var alldeles tomt på patienter när jag kom och så var det i princip hela kvällen. Jag behöver förlossningspatienter nu.... AKUT! Jag måste få ihop lite fler förlossningar annars lär jag mig inte.... *Suck* Inatt bara måste det komma någon.

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo & gravid med nummer 2

Jag mår som vanligt, med andra ord bra. Mår illa då jag borstar tänderna... men de var samma med Theo...

Så spännande!

2010-11-28 @ 16:52:29
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback