Plugg plugg plugg *suck*

Jag tycker verkligen inte att det är så där jätte kul att sitta med näsan i böckerna trots att det verkar så eftersom jag aldrig kan sluta plugga..... Men imorgon är det neonatalogi tentan som ska klaras av och jag hoppas verkligen att jag gör det. De två första har jag ju fixat så det är jag jätte glad för. Det känns som om mycket sitter i allafall men så kan man ju bli så stressad när man väl sitter där med pennan och pappret och en vakt framför sig.... *Suck* men detta ska jag bara fixa.

Annars så regnar det utanför och är ett riktigt höstrusk. Men vad säger man, det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder och det kanske ligger något i det. Men jag föredrar ändå när det inte regnar och ruskar.

Jag vill påminna alla som läser att hjälpa mig att vinna ny design till min kära blogg, det kanske blir lite roligare att skriva på den om man får den lite mer personifierad.. Gå in och rösta på mig snälla på:
www.bloggcandy.com i inlägg finalister i tävlingen :)

Jag leder nu men det kan ju ändras snabbt, tävlingen pågår tills fredag men man kan bara rösta en gång från varje dator.

Igår köpte vi nya sängar till pojkarna av en familj här i Brastad, de tyckte pojkarna var jätte kul. Sängarna är nämligen formade som racerbilar vilket är lite roligt, speciellt för Ludvig som ääääälskar bilar. Tanken är att de skulle ha dem i rummen på vinden när Emanuel gjort färdigt dem men vi har ingen plats att ställa dem på så länge så de fick dem direkt i sina gamla rum.
 Lite häftiga va?

Tänkte visa bild på Loves nya fina juliga bodys som han ska få ha på sig i december. Köpte dem på Lindex i veckan och det är lite tidigt kanske men sådanna tar ju slut så himla fort annars. Det blev både lussekatter och pepparkakor :)
Söta va??

Nej nu ska jag dyka med näsa ned i tentafrågorna igen. Hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback