Oturs förföljd!

Ja denna veckan är inter en bra vecka för mig, det säger jag bara. Jag är otursförföljd!!!!

Igår kom jag glad till jobbet och fick se att jag fått tjänstledigt,, så nu kan jag plugga barnmorska i godanro :) Trodde jag för sedan så har jag ett samtal med löne kontoret och då har jag fått ut semester jag inte begärt som jag måste betala tillbaka :( Fruktansvärt när jag inte sökt om den, men jag har heller inte uppmärksammat att jag fått för mycket. Är skit dålig på att läsa lönebesked, en läxa för framtiden!!!!! Hade inte varit något problem om jag jobbat kvar men i och med att jag blev tjänstledig så räknas ju kvoter och sådant om......

Sedan idag har jag varit ikväll på ett långdraget styrelsemöte då jag helldre suttit hemma och pluggat, har två tentor denna veckan plus att jag ska packa färdigt för äntligen ska vi åka till Grekland på lördag!!! :)

Sedan fick jag besked idag att de föreläsningar jag missar nästa vecka som jag skulle få ta igen i göteborg, får jag inte nu för de har bara sammarbete med skövde högskola!!! Jag blir tokig, vad gör en studetn i skillnad och jag ska ju också bli barnmorska :(

Men det värsta av allt var att när Lucas och jag åkte in till Trollhättan till skolan där med min uppsats i morse så får vi naturligtvis punktering, helt otrolig. Jag fattade inte vad som hände och har ingen aning om varför det hände. Tack och lov fick jag huggt tag i en karl som hjälpte mig. En riktig ängel!!!! TACKAR DE FINNS GODA MÄNNISKOR I VÄRLDEN :)

Nä nu har jag öst ur mig tillräckligt, nu ska jag hinna med lite tenta också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback