Pendling ,,,,

Jag kan tala om att pendla över fyra timmar om dagen är inte det roligaste man kan göra med sin tid. Tack och lov för ljudböcker, det har faktiskt blivit kul att lyssna på. Själva körandet är egentligen inte så jobbigt för det är nästan bara raka vägen till Borås men det är köerna i genom hela Göteborg som gör mig tokig, jag hatar dem. Tur att det blir en vanesak att lära sig att köra i dem i allafall.

Skönt i allafall att det känns så roligt att gå i skolan, det är verkligen en längtan jag har att lyckas bli barnmorska. Det känns så spännande och samtidigt mäktigt, för det är en hel del att lära sig och ett yrke med mycket ansvar.

Kommentarer
Postat av: Aina Karlsen

Inte kul med köer....Men varför kör du genom Göteborg och inte via Trollhättan? Det är ju mycket lättare.

2010-09-03 @ 10:35:58
URL: http://akk76.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback