Dags för inskolning på dagis

Idag har vi haft första dagen med inskolning för Love på Ankdammen, det gick jätte bra tycker jag. Han är ju van vid att vara på dagis och han är van vid Ankdammen också eftersom brorsorna gått/går där. Jag var ju med idag också så han var ju inte ensam än. Imorgon skall jag vara med igen och sedan skall han vara där själv en stund på torsdag. Lucas får ju inte följa med till dagis eftersom han slutat där så han har inskolning på fritids samtidigt, idag var han där och kände ingen men hade haft jätte kul ändå. Så han har redan fått kompisar och ska träffa dem imorgon med, han var så förväntansfull att han stod i hallen nästan en timme innan och ville gå i väg. Hoppas att det förväntansfulla håller i sig länge... Det är så skönt när det löser sig problemfritt med inskolningar, även fast jag inte haft någon som varit problem med så jag vet egentligen inte hur det skulle upplevas. Skönt att ha lätta ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback