Sjukhusnätter.

Ja och med det menar jag inget farligt utan att nu denna veckan har jag praktik på Neo och på BB och då har jag kväll/dag turer och sover istället över på sjukhuset för att slippa pendla så långt. Det är faktiskt helt okej, jag har inget emot att ligga i en sån där pappasäng faktiskt. Men sedan så tycker jag inte att det är så där jätte roligt att ligga själv på sjukhus men jag fick som tur va sova precis utanför kontoret där natt personalen är, så jag kunde känna mig trygg :)

Det är kul att praktisera på BB men man saknar allt förlossningen, det händer ju så spännande saker där. BB är lite lugnare och man får inte samma kontakt med föräldrarna faktiskt. De är ju i sin bubbla med bebisen nu och vill inte gärna bli störda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback