Brännskada!

I bland är det inte roligt att vara förälder, som till exempel igår när vi lagade mat i köket och Emanuel och love stod i köket och grejade. Love börjar skrika och vi fattar ingenting, Emanuel såg inte vad som hände och jag var inte i rummet då. Detta enda vi kunde kopplade det till var spisen. Så vi vet inte vad som hände men brände sig gjorde lilla Love, det gick dock lätt att få spolat kallt vatten på hans lilla hand men sedan så gick det inte att hjälpa honom mer. Han ville inte äta eller sova, han höll sin lilla hand och sa ont här. Tillslut så åkte jag in till jouren och där fick jag i allafall hjälp med att linda den och så fick jag lite ipren, hade bara alvedon hemma. Idag har han inte haft ont alls, men han har haft vattenblåsor på handen som spruckit under dagen. Så nu har jag och Emanuel lagt om den igen, stackars lilla älsklingen men tolerant är han. Tack och lov har han inte längre ont, för det är hemskt att inte kunna hjäpa ett barn som gråter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback