Gott nytt år 2011

Igår fyllde jag år och det firade vi med kalas med familjen på förmiddagen och då bjöd vi på denna fina snöiga tårtan, vi i familjen längtare fter snö och eftersom vi inte har någon på marken så fick vi ha den på tårtan i stället :)

Jag fick många fina paket och blev firad flera gånger under dagen, vi unnade oss lunch på restaurang med fina vänner och sedan såg vi på fyrverkerierna i stan vilket var jätte roligt för mig och Lucas medans Ludde var helt hysteriskt rädd och Love var lite missnöjd.

Efteråt fick vi riktigt god mat hos andra fina vänner och där firade vi retserande nyår, många paket mycket fina vänner och familj under dagen och ett härligt avslut på året :)


Så 2011 var händelsrikt och så kommer även 2012 bli för oss, jag tar snart examen som barnmorska och kommer börja jobba igen. Vi ska ut och resa till Egypten med familj och vänner, Lucas fyller 7år och börjar skolan, Love skall potttränas, vi firar 10 årig bröllopsdag till sommaren och i slutet på året fyller jag 30år. Detta är bara lite av vad året kommer bjuda på :)
Så Gott Nytt år till alla och vi hoppas verkligen på ett fint härligt år framöver!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback